۵ پاسخ

تو دمای ۲۴ ۲۵ درجه تو محیط دوساعت
اگه دهنش به سر شیشه خورده باشه ۴۵ دقیقه
اگه تو یخچال بزاری ۲۴ ساعت

چهل و پنج الان که گرمه همون نیم

دکتر به من تاکید کرد اگر فضای خونه گرم نباشه و نوزاد اصلا دهن نزده باشه ۲ ساعت وقت برای مصرفش ولی اگر فقط سر شیشه رو بزاری دهن نوزاد حالا بخوره یا نه هم مهم نیست ۴۵ دقیقه زمان داری برای مصرف شیر

اها ممنون

نهایت ی ساعت

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی