۶ پاسخ

من 37 هفته رفتم

دکترمن بهم گفت پولاتو جم کن تاهفته ی 38بهت میگم ولی خودم تصمیم روی سزارین هستش بنظرم خودت تصمیمت رو بگیراگه بخوای سزارین خب شرایطش رو فراهم کن اگه طبیعی هم که کاری نداره

من فردا میرم اخرین سونو
ولی کلا میخام سژارین بشم

برای من دکترم سی و هفت هفته نوشت

34هفته اگه. سفالیک بود طبیعیه

۳۶ هفته معمولا اخرشه

سوال های مرتبط