۹ پاسخ

بیشتر از اینکه بچه تپل ‌بشه مادر بچه تپل میشه.

باید ببینی دکترت چی میگه

اگه وزنش نرماله بنظرم نخور، بستنی و دلستر برای وزنگیریش عالیه چیزای مقوی بخور

حتی توی خوردن شیرینی جات هم نباید برای وزن گیری زیاده روی کرد

یهو میبینی یا خودت دیابت بارداری میگیری
یا بچه
بدون مشاوره با پزشک دست به کاری نرنید

اگه وزن خودت بالا باشه نخور

اره بخور من خوردم رشدش بهتر شد

اره بخر .من بچه قبلیم خوردم ماشالا تپل بود
این یکی هم میخورم

ربط نداره من از ۲۰ هفته خوردم هیچ هیچ اثر نکرد

سوال های مرتبط