برای من ۲۳۰۰
معین الدین از همه جا ارزونتره مریم امینی هم خوبه فاطمه محمدی از همه گرونتره
هرچند من چون بقیه رو معین الدین رفتم اینم معین الدین میرم
من رفتم سهند ۴۰۰ هزارتومان شد
شما برا زایمان کدوم بیمارستان میرین
معین الدین میرم چون همه چیو همیشه کامل بررسی میکنه
من رفتم سونو ۳۶ هفته برای بررسی وزن و جفت و همه چی ( کالر داپلر هم انجام داد )
کلا ۴۲۰۰ گرفت
برای من سونو رشد و چسبندگی بدون بیمه شد 4 میلیون و500
پیش فاطمه محمدی رفتم
معین الدین دهخدا همیشع هم گرون گرفته
بستگی دارع کدوم سونو بری هرجا یه قیمت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.