خاننومای قزوینی هزینه ی سنو رشد چنده

۹ پاسخ

برای من ۲۳۰۰

معین الدین از همه جا ارزونتره مریم امینی هم خوبه فاطمه محمدی از همه گرونتره

هرچند من چون بقیه رو معین الدین رفتم اینم معین الدین میرم

من رفتم سهند ۴۰۰ هزارتومان شد

شما برا زایمان کدوم بیمارستان میرین

معین الدین میرم چون همه چیو همیشه کامل بررسی میکنه
من رفتم سونو ۳۶ هفته برای بررسی وزن و جفت و همه چی ( کالر داپلر هم انجام داد )
کلا ۴۲۰۰ گرفت

برای من سونو رشد و چسبندگی بدون بیمه شد 4 میلیون و500
پیش فاطمه محمدی رفتم

معین الدین دهخدا همیشع هم گرون گرفته

بستگی دارع کدوم سونو بری هرجا یه قیمت میدن

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان دخملی💗 مامان دخملی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی