نترس عزیزم ارزش داره
اصلا نترس دردش عینه رابطه جنسیه الان دیگه مرکزا پیشرفته شدن ی تکنیکی میزنن ک دردت نگیره
اصلا نترس
در حد روز های اول پریود،در حد 10 ثانیه
یعنی دوتا نفس عمیق بکشی تمومه
الهی نترس جانیم موقع رفتنی به خود امام حسین بسپار ایشالا دست خالی برنمیگردی
سلام عزیزم من دادم اصلا نترس با بیهوشی دادم
منم باید ۱۱م میرفتم ک فعلا پریود نشدم ۳روز تاخیرم تستم نزدم😐
ببین درد زیادی نداره مثه درد پریودیه
نیم ساعت قبل شیاف بزار من نذاشتم خعلی درد کشیدم مجبور شدم بعدش تو ماشین بزارم😂
اگ لوله هات بسته باشه بیشتر درد داره
نیم ساعت قبل رفتن ی دونه ژلوفن بخور .من خودم تحمل دردم پایینه ولی درد غیر قابل تحملی نداشت
دوست من با بیهوشی داد
مشکلی هم داشتید شما ها.؟
من رفتم اصلا درد نداره
یکم درد داره مثل درد شدید پریود ولی کلا پنج دقیقه بیشتر نیست قابل تحمله به پایان شیرینش فکر کن
منم این ماه اگر نشد میخام برم😔 دیگ بس رفتم شلوارم رو در اوردم دلم سیاه شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.