سلام من 36هفته شد برام وخیلی درد دارم کمرم بالگنم

۱ پاسخ

بیشتر بخواب منم درد لگن دارم کمر هم سر پا یا نشسته باشم زیاد بیشتر اینطوری میشم

سوال های مرتبط