من آنتی ۴۰ بود
انومالی هم۳۶
دکترم گفت خیلی خوبه گفت تا ۲۵ خطرناک نیست
من ۳۶
شکمی 39
آنومالی شکمی37
الان رو نمیدونم
۳۰...
مندهنوز سونو ان تی نرفتم.عدد بیشتر باشه خوبه یا کمتر؟مثلا ۳۱ خوبه یا ۴۱؟
۳۴ سونوشکمی
۳۳ شکمی
الان ۳۲
برا من ۳۴
من شکمی ۳۶ میخوام سرکلاژ کنم
واسه من ۳۸
من ۴۱
من 33
۳۵ شکمی بود
من ۴۳
واژینال ۳۲.
ماله من ۳۷بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.