مامانا طول سرویکستون توی سونوی ان تی چند بوده؟؟؟؟

۱۶ پاسخ

من آنتی ۴۰ بود
انومالی هم۳۶
دکترم گفت خیلی خوبه گفت تا ۲۵ خطرناک نیست

من ۳۶

شکمی 39
آنومالی شکمی37
الان رو نمیدونم

۳۰...

مندهنوز سونو ان تی نرفتم.عدد بیشتر باشه خوبه یا کمتر؟مثلا ۳۱ خوبه یا ۴۱؟

۳۴ سونوشکمی

۳۳ شکمی
الان ۳۲

برا من ۳۴

من شکمی ۳۶ میخوام سرکلاژ کنم

واسه من ۳۸

من ۴۱

من 33

۳۵ شکمی بود

من ۴۳

واژینال ۳۲.

ماله من ۳۷بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۸ ماهگی