۲ پاسخ

من قبلاسونودادم کیست داشتم قرصامومصرف نکردم امکان داره مال اون باشه وبزرگترشده باشن
فقط حالت تهوع چیه درتعجبم

منم۳روز
زیردلم در می‌کنه حالت تهوع
وقتمم۱۰
ولی همیشه مواظب بودیم یعنی این حالت واس چیه

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی