۲ پاسخ

اگ رفلاکس داره ar
اگ نداره نان ۱ اوپتی پرو

بستگی داره رفلاکس داشته باشه یا نه واسه من نداشت از همون اول اوپتی پرو میدم ولی اگه رفلاکس داشته باشه باید ar بدی

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی