مامانا پسرم تبش شدیده چیکار کنم 🥹🥹

۱۳ پاسخ

پروفن بهش بده

به بدنش و جاهایی ک داغه گلاب بزن سریع خنک میشه

ببر دکتر

بهش شیر و مایعات زیاد بده که آب بدنش کم نشه

پاشویه کن ،دوبرابر وزنش بهش قطره استامینوفن یا پاراکید بده اگه نخورد شیاف استامینوفن

پسر من این تب گرف بردم بیمارستان گفت 4ساعت بروفن بعد 4ساعت استامنیفون بعد دوباره بروفن این روند ادامه بده

لثه پایینیش پوستش سفید شده

استامینوفن یک و نیم سیسی بده
و پاشویه با اب و کاسنی یا اب و گلاب

استامینوفن بهش بده اگه تاثیر نداشت شیاف استامینوفن براش بزن و پاشویه کن با یه دستمال تب پیشونیشو بگیر
اگه هم که خیییلی حالش بده ببرش بیمارستان سرم بهش بزنن

استامینوفن یا ایبوپروفن بده
با آب نمک پاشویش کن
پیاز بزار کف پاهاش بعد جوراب پاس کن
اگه نیومد پایین بررش دکتر
چون امکان داره تو شب یهو تب بالاتر بره

استامینوفن بده ولی پاراکید نباشه چون آب رو پایین نمیاره
پاشویه
پیاز حلقه کن بزار کف پاش جورابم کن

پاشویش کن و بهش استا بده عزیزم بلاش دور باشه

راهش فقط استامینیوفنه دیگه اگر خیلی بالاتر ببرش بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان شاهان ❤️‍🔥 مامان شاهان ❤️‍🔥 ۲ سالگی