خانما خوردن کشک بادمجون تو هفته ی من خطرناکه؟

۶ پاسخ

همش حرف های چرته هی میگن هویج بده فلان غذابده من از اول بارداری روزی ۱ هویج میخوردم هیچیمم نشد تومگع چقدمیخوای بادمجون بخوری که نگرانی بخوربره هرچی دلت میخواد

والا من از اول بارداری کلی خوردم
چیزیم نشد

میگن دهانه رحم نرم میکنه. نزدیک زایمان برا راحتی زایمان میگن بخوری

وا نه اصلا من روزای اول بارداریم فقط عاشق کشک بادمجون بودم

چون بادمجون دهانه رحم رو نرم می‌کنه بخاطر همین میگن زیاد نخورین
از هفته ۳۷ اینا حلیم بادمجون بخوری برای زایمان خوبه

مصرف کمش اوکیه

چرا باید خطرناک باشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری