ای کاش شوهر منم آدم خوبی میبود چ میشد
اکثر مردا این دور زمونه خیلی بی وفا هستن
به خصوص یکی ک شوهر خودم از همهی مردای دنیا بی وفاتر هستش
مردی ک وفا داشته باشه زنشو هر جوره میخواد
عزیزم من ۴۸ روزه جراحی کردم.
افتادگی رحم و تنگی واژن.
سخت بود و درد داشت ولی قابل تحمل بود. با شیاف کاملا کنترل میشد دردا
من نمیدونم چطوره فقط اینو بت بگم عکس رنگی از رحم کرفتم دوبار با کلی دارو بیحسی واینا ولی باورکن مرگو ب جشام دیدم مرد اگ مرد واقعی باشه تورو همه جوره میخادت اونام التشون ب مرور کوتاه میشه نگران گ ش ا دی نباش
اره گلم عمه من انجام داد فقط جیغ میزد خیلی درد داشت تا چند روز از حال میرفت اصلا ارزش نداره ول کن مگه مردا واسه خانما چیکار میکنن که ما درد زایمان بگشیم تازه بعدم ت ن گ ش کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.