۴ پاسخ

من فرنیوه آی بانو گرفتم، فوری هست با آب مخلوط میکنی نیاز به پخت نداره، کلی هم مفیدِ، واسه مسافرت و بیرون خوبه

من اگه سرلاك نبرم تخم مرغ آب پز مي برم با گوجه رنده مي كنم بهش مي دم

من الان بهش برنج و خورشت هم میدم اما دندون نداره هنوز کم میخوره

ماست و نون بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی