۶ پاسخ

ارع عالیه ۷۰۰گرم توی نصف ماه

عالیه

مامان نیهان واکسنش رو زدی؟
اگ زدی اذیت نشد؟چ کاری واسه اش انجام دادی؟ من هفته دیگ باید ببرم پسرمو

من تولدش ۳ و دوماهگی ۵/۶۰۰ خوب بوده؟؟

اره ماشاالله من بچم بدنیا اومد ۳ کیلو بود بعد ۵ روز ۲۰۰ گرمم کم کرد الان خوبه خداروشکر
هفته ای بین ۱۰۰تا ۲۰۰ گرم باید اضافه کنه واسه نی نی شما ماشاالله هفته ای ۳۵۰ گرم اضافه کرده

بنظرم خوبه ۱۴ روز۷۰۰گرم وزن گرفته

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی