۵ پاسخ

نه ، قبلاً سابقه تاخیر داشتی؟

جلو گیری طبیعی داشتی یا ...؟

بله باید آزمایش بدین

اگه مطمئن ی جلوگیری داشتی که باردار خب نیستی هورمون‌ ت بهم ریخته به نظرم برو دکتر ۱۳ روز خیلی زیاده برا عقب افتادن پریود

آزمایش بده باردار نبودی برودکتر دارو بده

سوال های مرتبط