من نه دردی دیدم نه مشکلی داشتم انگار نه انگار سزارین شده بودم . روزیم که مرخص شدم پرستارا گفتن ویلچر بیارید تا بشینه روش گفتم من مشکلی ندارم راه میرم اتفاقا بچمم بغل گرفتم از روزیم که اومدم خونه تمام کارای بچمم رو خودم انجام دادم .
به همین روز عزیز من فوبیای وحشتناک داشتم پنج تا نامه از روان پزشک داشتم . زیر نظر دکتر کاشانی سزارین شدم اصلا نفهمیدم چی به چی شد . عصر اوردنم بخش بعد هشت ساعت بلند شدم راه رفتم دیگه نخوابیدم اصلا نه تو بیمارستان نه خونه .دست سبکی داره که نگو ونپرس
طبیعی یا سزارین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.