درد زیر شکم شبیه ب پریودی و تیرکشیدن واژن تو هفته من طبیعیه آیا؟🥹

۶ پاسخ

منم دارممم طبیعیع

من سه روز مونده ب تاریخ پریودم ینی بخاطر اون نمیتونه باشه؟

تو اکثر هفته ها هست و طبیعیه و اگر دردها زیاد و پشت هم نشه و لک بینی هم نداشته باشی جای نگرانی نیست

وای منم همینطوریم احساس میکنم بچه کلا تو واژنمه همش درد تیر میکشه

طبیعیه عزیزم

آره منم همین حالتو دارم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد