منم دارممم طبیعیع
من سه روز مونده ب تاریخ پریودم ینی بخاطر اون نمیتونه باشه؟
تو اکثر هفته ها هست و طبیعیه و اگر دردها زیاد و پشت هم نشه و لک بینی هم نداشته باشی جای نگرانی نیست
وای منم همینطوریم احساس میکنم بچه کلا تو واژنمه همش درد تیر میکشه
طبیعیه عزیزم
آره منم همین حالتو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.