سلام مامانا به دخترم ماهی بدم ایرادی نداره؟؟

۳ پاسخ

من چند باری دادم مشکلی نداشت

بذار یک سال بشه عزیزم عجله نکن

مي گن يكسالگي به بعد حساسيتش بالاست

سوال های مرتبط

مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی