من نوشته میخواستم فردا ببرم پسرم سرما خورده دیگه نمیبرم تا چند روز بعد از خوب شدنش
ولی خب آره باید دکتر بنویسه و حتما باید کد رهگیری داشته باشی و ثبت سیستم کرده باشه تا با بیمه حساب بشه
بله دکتر بنویسه یه ۳ ۴ تومن
من حدودا دو ماه پیش بردم 3.5 میشد بدون بیمه
با بیمه تکمیلی خودم دکتر نوشت و آزمایشگاه قبول کرد شد 125
اره باید دکتر بنویسه من بردم .هزینش ۵میلیون و پونصد البته چکاپ کامل کامل بود
ازمن دوتومن شد
اره من بردم یک تومان شد چند روزپیش
برای همه واجبه؟
من هنوز نبردم🤦آزاد ۲٫۵
من میخوام ببرم بیمارستان قدس،با بیمه رایگان انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.