۸ پاسخ

من نوشته میخواستم فردا ببرم پسرم سرما خورده دیگه نمی‌برم تا چند روز بعد از خوب شدنش
ولی خب آره باید دکتر بنویسه و حتما باید کد رهگیری داشته باشی و ثبت سیستم کرده باشه تا با بیمه حساب بشه

بله دکتر بنویسه یه ۳ ۴ تومن

من حدودا دو ماه پیش بردم 3.5 میشد بدون بیمه
با بیمه تکمیلی خودم دکتر نوشت و آزمایشگاه قبول کرد شد 125

اره باید دکتر بنویسه من بردم .هزینش ۵میلیون و پونصد البته چکاپ کامل کامل بود

ازمن دوتومن شد

اره من بردم یک تومان شد چند روزپیش

برای همه واجبه؟

من هنوز نبردم🤦آزاد ۲٫۵
من میخوام ببرم بیمارستان قدس،با بیمه رایگان انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم🪿🍼 مامان زینب خانوم🪿🍼 ۱۳ ماهگی