دکتر دخترم گفت اگ بچت مشکلی نداره همه حالاتش طبیعیه نیازی نیست انجام بدی
از دکتر پرسیدم گفت برای همه نیاز نیست کسی که بچش مشکل داره باید انجام بده،وقتی آهن و مولتی به موقع دادی احتیاج بده ازمایش نیس
بدی خیالت راحت میشه مولتی اهن ک دادی بدنش کافی بوده یا کمبود داره
دکتر پسرم گفت نیازی نیست
مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.