کیا با روش های سنتی تعیین جنسیت کردن
درست بوده یا غلط؟

۶ پاسخ

من سر دوتا بچه هام با کلم بنفش انجام دادم درست بود ولی این دفعه انجام ندادم

همش غلطه بابا برا من همه چیم وسر بود شد دختر

من با قاشق وقتی پرت کردی پشتش افتاد پسره جای گودش افتاد دختره

امروز یه خانومه می‌گفت یه خرما میخوری بعد روی هسته خرما یک حمد می‌خونی و نیت می‌کنی جنسیت رو بفهمی.بعد از تو یقه پیراهنت هسته خرما رو می‌ندازی زمین.اگر به روی قسمت خط دار بیفته زمین دختره ، روی قسمت صاف بیفته پسره

کدوم روش منظورته؟

چی هست

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری