۱۵ پاسخ

برا دوتا بچم چک کردم برا دوتاشون اشتباه بود

ببخشید عزیزم شما مورفولوژی همسرتون پایین بودباردارشدین؟؟؟؟

اومدم بگم که جدول چینی برا من اشتباه گفت نینی من الان ۳ ماهشه و خدا پسر کوچولو عطا کرد بهمون

برا من اشتباه بود

برا من ک اشتباه گف

آقا من هنوز دقیقا نمی‌دونم جنسیت قطعی چیه ولی گفت ب دختر میخوره ان تی، من طبق جدول چینی و تقویم همسران رفتم جلو برای دختر دار شدن

واسه من درست بود

برا من درست بود.

من پروماگ زدم درست بود آبان اقدام کردم ۲۶ سالمه

برا من اشتباه زد

سلام توروخدا برا منم بزن
26 سالمه اردیبهشت

عزیزم میشه برای منم بزنی؟
۳۱سالمه تیر ماه 🩷🌺🩷

من درست بود

برا من سر دختر اولم درست بود زده بود دختر برا این یکی زده پسر دیگه نمی‌دونم این یکی درسته یا ن

نمیدونم من هرچی زدم نتونستم بزنم بیینم چیه تو زدی

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری