برا من پسر زده دیگ نمیدونم چیه
اشتباهه عزیزم . برای من پسر زده
خیلی دقیقاااهست منم زدم
من واسه پسرم ۲ سالشه نگاه کردم اشتباه بود.
این یکی و جنسیت و نمیدونم ببینم درسته یانه
میشه بگید چجوریه من سر در نیوردم
میشه بگید چجوریه
برا من اشتباه بود
من فروردین شدم ۱۹ سال شد دختر ۲۰ سال پسر (اولای خرداد ۲۰ شدم )الان کدومه
دروغه
برا من درست بود
برا منو میگه دختر خداکنه درست باشه
مال من هیچکدوم درست نبود
مال من پسر بود دخملی شد🥹🫶🏻🎀
من سر در نیووردم یکی برام انجام بده لطفا
برای منم میگه دختر ایشالا درست باشه
باید حالا حالاها صبر کنیم تا بفهمم درسته یانه
برا من شد پسر ببینیم چی میشهه🥹
برا من و میگه دختر 😁
اونوقت برای ماهایی که دوقلو داریم چحوریه؟
برای منم درست بود
برا من اولی پسر بود تاریخاشم درست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.