۵ پاسخ

5 سیسی

شربت استا همیشه نصف وزنه

۵ سی‌سی میدم تب برو

نصف وزن

من ۵ سی سی میدم یه بار بردمش دکتر تب داشت
اکه قطره باشه باید دوبرابر وزن بدی

سوال های مرتبط

مامان محمد و هانا.🤰 مامان محمد و هانا.🤰 هفته هفتم بارداری