سلام خانوما چ میکنید با گرونی پوشک

۱۵ پاسخ

وای وای واااای 😔

چجوری اینقد زود میگیرن پسر اول من دو سال و دو ماهش بود گرفتم خودش قشنگ جیششو میگف ولی از پی پی می‌ترسید این پسرم هنوز زوده واقعا

من دوماهه گرفتمش
فقط یه بسته مای بیبی ۷۰۰ تومنی خریدیم کلا

وای حیرون وسرگردونم پوشک هاش چیزی نمونده تموم شه خیلی گرونه از یه طرف هم بچم همکاری نمیکنه برای از پوشک گرفتن
باباش میگه کاریش نداشته باش هنوز خیلی وقت داره اما واقعا خیلی گرونه

پسر من اصلا متوجه نمیشه جیش و پی پی شو هنوز واسش زوده پس باید سازش کنم

من گرفتم دو ماهه دخترمو از پوشک 💃💃💃💃💃 هووووو هوووو ولب خدا باهام یار بود میدونست که نمیتونم بخرم کمکم کرد امیدوارم شماهم از این مصیبت خلاص شین

واقعا هم نمیشه قبل دو سال و نیم از پوشک گرف

خب نمیشه بست فقط شبا روزا چی خونه نجس میشه

دخترمو گرفتم از پوشک یه پوشک دائمی براش گرفتم و یه بسته پوشک که فقط شبا می بندم،

سازش و عذاااب

هیچ چاره ای نداریم از خودمون میزنیم ک بتونیم برای بچه تهیه کنیم

هیچی والا دیگه چاره نداریم...
من که تا دو سال و نیم به بالا فکر از پوشاک گرفتنم نمیکنم🤦

اه قلبم

ما هم سازش ولی خب خیلی درد داره 😀 😃

سازش 😢😄

سوال های مرتبط