الان ک خیلی زوده
دوسالو نیم به بعد
زودبگیری شب ادراری. و یبوست و هزارتا مشکل بوجود میاد
وقتی از پوشک میگیری باید دیگه بگیری
شب پوشکو مهمونی پوشک دیگه معنی نداره
بیکاری تو روخدا بزار هروقت خودش اوکی بود خاهربزرگم نه شیر از بچش گرفت نه پوشک تا وقتی خودش گفت شیرنمیخام جیش دارم سه چهارساله بود الان ماشالله بیست سالشه هیچیشم نشده سخت نگیر
من که صبر میکنم تا ۲.۵ سالگی. نه خودمو اذیت میکنم نه بچمو
من پسرمو شبا پوشک نمیکنم قبلش میبرمش دسشویی
صبح هم مستقیم میبرمش دسشویی
و بعدش تا شب هر نیم ساعت یا یک ساعت میبزمش دسشویی
و الان یاد گرفت وقتی دسشویی داره میگه پی پی دستشو میزاره دیگ زود باید ببرمش اگ نبردمش رو قالیا جیش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.