۷ پاسخ

وای منم این مشکل و دارم نیر میکشهههه ها اصلا عذابه برام

من از صب اینجوری بودم استراحت کن پاهاتو از بدنت یه کم بالاتر بگیر بهترمیشی

آره طبعیه

اره طبیعیه

دهانه رحمت داره باز میشه من داخل ۲۴ هفته اینجوری بودم دهانه رحمم نرم شده بود ک استراحت دادبود

دهانه رحمت داره باز میشه

اره اگه کمه

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی