ما به کانال داخل روبیکا و اینستاگرام داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
لعاب برنج نده هیچ خاصیتی نداره
ببین از آرد برنج شروع کن
برنج نیم دونه ایرانی بگیر بشور آب بنداز یکی دو ساعت بعد بزار خشک شه آسیاب کن ریز ریز از یه پارچه هم رد کن ک اصلا دونه نداشته باشه
باهاش فرنی درست کن
بعد کمکم سیب درختی پخته شده هویج پخته شده سه روز سه روز امتحان کن
کدو حلوایی
اصلا فعلا میوه های تابستونی نده
الان فعلا فرنی و حریره بادوم بده.... بعد چند روز که دیدی نمیخوره دیگه فرنی رو با هلو و شلیل و اینجور میوه ها طعم دار کن، بعد برو سراغ پوره هویج با سیب درختی یا سیب زمینی با هویج.... بعد اینا فک کنم یه ماه زمان ببره، دیگه غذا بده بهش ولی بدون ادویه... دیروز دکتر به من گفت هرچی میتونی بهش بدی جز ادویه
الان که تازه میخوای شروع کنی از حریره بادوم و فرنی حریره بادوم و لعاب برنج شروع کن.بعد از یک هفته سوپ رو شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.