۶ پاسخ

طبیعیه کلا
من هفته ۱۱ بارداریم زیاد عطسه میکنم
درد هم میگیره بعر اروم میشم

وای منم تا حالا یه دو بار اینطور شدم
اینقدر سوخت و درد داشت حس کردم یه جیز پاره شد اون تو 😑

دقیقا منم
خیلی سوخت به لحظه

طبیعی

عادیه

اشکالی نداره منم دوبار اینجوری شدم 🙃

سوال های مرتبط