۵ پاسخ

مگس میدونی میشینه رو بدنت میپرع چقدر آرومه اونجوری اولش یکی میگه حباب میترکه والا من نمی‌دونم ولی مال من اینه مگس پریدنه انقد اروم

اره دیگه همونه😁

خودشه منم از ۱۷ هفته حسش کردم اللن دیگ زیاد شده😂

خود خودشه منم ۱۹ هفته حسش کردم

اره همون تکون خوردناشه😂

سوال های مرتبط