من بدم میا ازاین مارک اره استفاده کردم راضی نبودم
قیمتش مناسبه ولی بد نیس
پوشک خوب قیمت مناسب تر چیه مای بیبی شده ۸۰۰و خورده ای
بدرد نمیخوره ی جوری پر میشه انگار دو روزه عوض نشده
خیلی بدددده
قیمتش خوبه ولی اشغال هست دوتا جیش کنه جیشه سومی نم میزنه
اشغال اشغالللللل
قیمتش مناسبه چند دادی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.