خانما از این پوشک کسی استفاده کرده

تصویر
۸ پاسخ

من بدم میا ازاین مارک اره استفاده کردم راضی نبودم

قیمتش مناسبه ولی بد نیس

پوشک خوب قیمت مناسب تر چیه مای بیبی شده ۸۰۰و خورده ای

بدرد نمیخوره ی جوری پر میشه انگار دو روزه عوض نشده

خیلی بدددده

قیمتش خوبه ولی اشغال هست دوتا جیش کنه جیشه سومی نم میزنه

اشغال اشغالللللل

قیمتش مناسبه چند دادی گلم

سوال های مرتبط

مامان سامیار ومانیار مامان سامیار ومانیار ۱ سالگی
مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 ۱۱ ماهگی