۳ پاسخ

ب نسخه نیاز نداره میتونی همین جوی بگیری
اگه میخای بچت درشت تر باشه بخور
من فک نمی‌کردم نیاز باشه ولی دکترم گفت باید بخوری

نه سرخود نخور
اگ وزنش کم باشه فرصت داری لیدی میل بخوری

بزار نگاه کنه اگه کم باشه وزنش خودش مینویسه

سوال های مرتبط