۱۳ پاسخ

اولین مرحله بعد زایمان همینه نگران نباش بچه های من ۱۵ بار تا چهل روزگی رفتن دستگاه اخرا برام عادی شده بود اوایل گریه میکردم🙂

میادپایین عزیزم انشالله بسلامتی برگردین خونه

دستگاه میاوردی خونه خب!!!

اب انار طبیعی شیر خشت ترنجبین شربت خاکشیر اینارو بخور بهش شیر بده شیر خشکم بیشتر بهش بده زودی خوب میشه ایشالا

اشکال نداره عزیزم دختر منم بستری شد فقط تند تند شیرش بده و فقط بزار تو دستگاه باشه

زیاده عددش بزار بستری بشه بهتر زود درمان میشه شیر خشک بده بهش زود زود سه روز خوب میشه من پسرم با شیر خشک خوب شد

دختر منم زردیش ۲۲ بود ..۴ روز بستری بود ..الان دوباره شده ۱۰ ..

نگران نباش اگر خودت شیر میدی گرمیجات نخور خنکی بخور بهش شیر میدی...چند روز بمونه تو دستگاه خوب میشه ناراحت نباش

تند تند شیر بده فقط

من شنیدم لیمو تازه از وسط نصف کنی یک قطره بچکونی تو دهنش زردیش از بین می‌ره

عزیزم نگران نباش تو بیمارستان بهش رسیدگی میکنن زود خوب میشه
منم دخترم زردی گرفت۱۵بود بستریش کردم دوروزه اومد پایین شد۷مرخصش کردم
فقط حتما هر یک ساعت و نیم یا دوساعت بهش شیر بده هرچقدر بیشتر شیر بخوره و ادرار و مدفوع کنه زردیش زودتر میاد پایین

شیر خودمو ندادم بهش .شیر خشک دادم تند تند هم هی بهش شیر میدادم

پسر من ۱۸ بود نبردم بستری کنم دستگاه آوردم خونه ۳روز تو دستگاه بود خوب شد .

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد