برای دندان درد در بارداری چی خوبه تروخدا کمکم کنید دیگه طاقت ندارم 😭😭😭

۱۸ پاسخ

میخک بزار روش ،حوله داغ بزار رو لپت ،استامینوفن ۳۲۵ساده هم میتونی بخوری

ژل میخک اگ داری استفاده کن خوبه

آب نمک ولرم تو دهنت نگهدار بعد رو همون دندونت نمک بریز برای من جواب داد

منم دندون درد شدید گرفتم رفتم عصب کشی کردن راحت شدم تو۲۷ هفته

ژل دنتوفورت ابی ازداروخانه بگیرمسکن زودساکت میشه

من داشتم میمردم اینکار یکم دردشو بهتر کرد
با زرد چوبه و نمک و اب خمیر درست کن رو حرارت همبزن بعد اموکسیسیلین و استامینیوفن قوی هم پودر کن به اون ترکیب اضافه کن بزار رو دندونت روش هم دستمال کاغذی بزار بمونه هم عفونتشو میکشه هم دردشو

معمولا تو بارداری دندون ملتهب و عفونی میشه درمانش هم فقط آبنمک
زود به زود غرغره کن تا التهابش رو از بین ببره
برای درد هم کیسه آب گرم بذار

فقط استامینوفن ساده
اگه عفونت داره آب نمک قرقره کن و آموکسی سیلین ۵۰۰ بخور ۸ ساعتی
گرم نگه داری هم خوبه

از عطاری کتیرا بگیر بزار رو دندونت مثل ژل میشه بعد تف کن دهنتو بشور آب دهنتو قورت نوی من دیگه یک ماه دارم میمیرم لز درد همون گاهی وقتا جواب میده

میخک رو بجوشون عصارشو با یه قاشق سرکه سیب یه قاشق گلاب و کمی نمک مخلوط کن بگیر دهنت


آبغوره و نمک قاطی کن بگیر دهنت


دستمال کاغذی آتیش بزن فوتش کن دودشو بو کن

نصف استکان آبغوره و ی قاشق نمک بجوشون خنک ک شد بمونه تو دهنت چند دقیقه
میخک بزار رو دندونت
لیدوکائین بزن به پنبه بزار روش

متأسفانه فقط استامینوفن ساده مجازه بخوری. یو تا میخک بذار رو دندونی که دردمیکنه دیگه صحبت نکن عزیزم یکم بمونه آرومش میکنه.
چندین بار پشت هم هم آب نمک قرقره کن

پوست انارخشک شده شب بزار تا صبح خوب میشه

ژلوفن سوراخ کن از مایع داخلش یه کوچولو بریز رو پنبه بذا رو دندونی که درد میکنه
یه استامینوفن ساده بخور

استامینوفن ساده

وای خیلی بده دندون درد

گرم کن نمک بریز پاش
چایی نمک پاش کن

سیر بزار خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری