یه خانمه اینو گذاشته بود گفت اب رو اتیش
چای غلیظ بانمک قرقره کن
میخک بزار
ژلوفن و سوراخ کن موادش و بریز رو دندونت از گلوت پایین نره فورا ساکت میشه
من یک خمیردندون مخصوصا لثهای حساس گرفتم از داروخونه رفتم گفتم داد دردمو اروم کرد خداروشکر میزنم
همسرم دندون پزشکه، کل بارداری یبار دندون درد نداشتم،گفت فقط مسواک و نخ دندان منظم بکش ،واقعا انجام دادم هیچی نشد
من رفتم دکتر دندون پزشک مخصوص زنان باردار
عفونت دندون ازطریق خون به جنین انتقال داده میشه خیلی خطرناکه
باید حتما درمان کنی
عطاری جات خیلیم خوبم نیست
میخک بزار روش
من یه هفته هرروز داشتم با اب و نمک قرقره کردم الان دو هفته ست خوب شده
این ژلو پیدا کن بگیر
من داشتم سه ماه اول کشیدم ،رفتم دندان پزشکی مخصوص خانم های باردار
کلسیم زیاد مصرف کن بخاطر کلسیمع،،،،،نهایت استامینوفن دوزپاین
منم قبل عید درد میکرد چون عکس میخواست نرفتم درست کنم تا الان درد نداشت دوباره امروز درد میکنه ،استامینوفن ساده میخورم و دهانشویه میزنم
من داشتم
با آب و نمک غرغره کن
منم شدیدا دندون درد داشتم دکتر نامه داد گف میتونی بکشی عصب کشی کنی
ولی میتونی یه قاشق مربا خوری پودر فلفل قرمز پودر زنجبیل و آب باهم مخلوط کن خمیرشو بزار رو دندونت درد منو خیلی آروم کرد خدا رو شکر
من دندون درد دارم اما کاری نمیتونم انجام بدم جز تحمل کردن
منم خیلی داشتم اما با کمال تعجب قرص کلسیم کالمرز میخوردم خوب میشدم امتحان کن شاید خوب شدی
میخک بجوشون بذار تو دهنت بعد بریز بیرون اروم میشه
اگرم عفونت داره من مامانجونم میخک جوشوندن یه قاشق نمک ی قاشق گلاب ی قاشقم سرکه سیب ریختن توش چرخوندم تو دندونم تمام عفونتش اومد بیرون و اروم شددمیخک سریع اروم میکنه دندون رو
وای من بشدت دندون دردم از دیشب😩
هیچیم نزاشتم
ژل دنتال عالیه من داشتم میمردم رفتم اونو دادن خیلی خوب بود گوش شیطون کر خوب شدم
آب نمک میشستم دهنمو
😐🚶♀️خانوما سوالش ماله ۱۶روز پیشه
من هرشب دارم
هیچی استفاده نکردم 🥴
من نتونستم تحمل کنم با هیچی رفتم دندونپزشک
من شربت استامینوفن که برا بچه میدن از اون میزدم رو دندونم ولی قورتش نمیدادم یکم نگه میداشتم ببخشید بعد توف میکردم شربتو
چندبار این کارو تکرار کردم خوب شد
برو دندونپزشکی
من ماهی چندین بار دارم
محلش نمیدم خوب میشه میره ماه بعد باز میاد🤣
ولی میخک یه دونه بردار فشار بده روی اون دندونی که درد میکنه با فک بالا وپایینت چند دقیقه فشار بده
عزیزم یکی از مامانا دیدم اینو گذاشته امتحان کن واسه اون مامانم دعا کن خدا خیرش بده . دیدم پیامشو . پیام شما روهم قبلش دیده بودم گفتم برات بفرستم میگه ضرر هم ندارع محشره
قطره دنتول بگیر
میخک منو اروم کرد،
بیا تاپیکمو ببین
هرروز مسواک بزن بعد اسانس میخک بزن خیلی خوبه من این روش دردام خوب شد خداروشکر
سیرتازه هم روی لثه میتونی بمالی خوبه
روغن حنظله بخر از داروگیاهی عالیه واسه دندون درد
اسپری بی حسی
من داشتم دکتربهم دهانشوی وقرص استامینوفن دادخوب شد
ببین عزیزم اول ببین ریشه دندون دردت مال چیه
مثلاً عصب دندونته
شیرینی میخوری اینجور میشی
بعدم شما الان سه ماه سومین
برای کارهای دندون پزشکی دور شده
اول با دکتر صحبت کن ببین چی میگه
بنظرم عطاری جات امتحان کن
اگر خوب نشد ببین دکتر چی میگه
والا من هروز دارم یا نمک میزارم یا هردقیقه مسواک میزنم یذره خوب میشه🥲
دیفن هیدرامین قرقره کن ،آب نمک هم خوبه
من آموکسی سلین خردم خوب شده
من هنوزم دارم ورمم کرده😩
........
نزدیک دوبسته بگیر. بعد از اینکه حدود دو تاسه تا که خوردی دیگه برای همیشه دردش قطع میشه.
میخک رو بجوشون عصارشو با یه قاشق گلاب و یه قاشق سرکه سیب و کمی نمک مخلوط کن و بگیر روی دندونات برای من آب روی آتیش بود ولی زیاد نگیر مثلا روزی دوبار
آبغوره و نمک هم عالیه
فقط اموکسی سلین ۵۰۰ هر ۸ ساعت یک عدد بعدش دیگه،، تا دو سه سال راحتی فقط باید بعد از زایمان برید پرش کنید که خرابتر نشه. اونی هم که میگه اصلا دندونم خراب نیست ولی درد داره. به احتمال زیاد دندون عقلش هست که خراب شده. اموکسی سیلین هیچ ضرری هم نداره. تو ۳۴ هفته
بهترینش میخک 🥲 بی حس میکنه اگر عفونتی هم باشه عفونتشو میکشه 🙃
استامیفن ساده بزار روش
برای من رسیده بود به عصب خیلیم دردناک بود ولی نمک میزدم بهش و دستمال گرم میکردم میذاشتم رو لپم
یکم بهتر میشد
من خیلی دردکشیدم بعددکترگفت محلول بگیر من محلول دهان شویه گرفتم سه بار توروز غرغره میکنم خوب شدن
ببین روغن حنظل بگیر از عطاری اون سمتی که دندونت درد میکنه بریز تو گوش اون سمتت دراز بکش یه نیم ساعت تاقشنگ بره تو آب رو اتیشه عفونتشو میگیره قشنگ
من هرروزدارم میخک بزار
گل میخک بزار روش
من داشتم با تایید پزشکم رفتم دندون پزشکی و مرحله اول عصب کشی انجام داد گفت مرحله دوم چون عکس باید بگیرم برو بعد زایمان بیا
من درد دارم هرچند روز شدید میشه استامنفون ساده میخورم دکترم گفت این هفته میتونی یکاریش کنی ولی خودم میترسم بکشم چون امپول بیحسی میزنم خیلی زیاد تپش قلب میگیرم میترسم یچیزی بشه ولی بعداززایمان حتما میکشم
والا من این ماه اخر دندون درد گرفتم ولی چیزی مصرف نمیکنم تحمل میکنم تا تموم شه بعد برم ببینم چخبرع
من دندونم عفونت کرد رفتم پیش دکتر زنان بهم آموکسی داد ۳روز بعدش خوب شدم
عزیزم اگر دندونت عفونت داره دکتر برای عفونت دندونم این قرص و تجویز کرد( ۱-کلیندامایسین ۳۰۰ میلی گرم هر هشت ساعت
۲- با دهانشویه ی کلرهگزیزدین روزی چهار بار شستشو ی دهان )
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.