۲ پاسخ

سلام عزیزم بستگی داره دردت چطوره؟ وقتی خیلی سرپا میمونی یه کار زیاد انجام میدی درد داری یا تو حالت استراحتم درد داری؟

من یکی دوروزه همچین دردی دارم فک کنم سر پا موندم از اونه😥

سوال های مرتبط