شربت لاکسی ژل عالیه
ببین دکترت چی میگه. به من پودر پیسیلیوم داد ولی یبوستم هنوز شدید نشده بود
لاکسی ژل بخور
باید خوردو خوراکتو رعایت کنی چیزایی که یبوست میکننت کم بخور میوه سبزیجات آش آب بیشتر بخور و تحرک داشته باش
یه مامانی میگفت روغن زیتون روبا سرنگ شیاف کن کمی بعد اسهال میشی
البته من کره امتحان کردم قبلا
فکر کنم گلاب خوب نباشه بخوره
گلاب بخور یکم برای من همیشه جوابه
فقط شیاف بیزاکودیل جوابه
الو و لواشک بخور مایعات زیاد بخور
بکم گل محمدی بریز داخل ماست و بخور
من چندبار شیاف بیزاکودیل گذاشتم
رب ساعته جواب داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.