واسه وزنگیری جنینه. طعمهای مختلف داره. من موزی گرفتم مثل شیرموزهبدنیست خوبه. بعضیا حس میکنم خیلی شلوغش میکنن ای طعمش بده ......
من پودر ترومام خریدم از لیدی میل بهتره
مزه کاکایوش قشنگ مثل شیر کاکایوعه بخر حتما
وزن گیری جنین.منم دکترم نوشته میخورم طعم موزی تو آب سرد قاطی میکنم خوبه بنظرم
باعث وزن گیری جنین میشه
برای وزنگیری بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.