بستن یا نبستن سوتین روی کم وزیاد شدن شیر تاثیر داره؟؟

۱۰ پاسخ

نه فقط نمی‌ذاره شل بشه

به نظر من تاثیر نداره من از همون روز اول که از بیمارستان مرخص شدم می‌بندم شیرم خداروشکر خوبه کم نشده

وای من اصلا نمیزنم عادت ندارم

من میبندمم لباسم کثیف میشه موقع شیر دادن،نبندی که بدتره

مادر شوهر من می‌گفت تاثیر داره ولی من بستم 🚶🏻‍♀️

کلا که نمیشه سوتین نبست چون باید بفکر اندامت هم باشی. ولی شل ببند هم شیرت ترش نشه هم ب رگهای شیری فشار نیاد

نه نوکش از بین می‌ره بچه نمیتونه بگیره

مگم میخوام بدونم

تاثیری ندارع عزیزم من میزنم و شیر اینقدر زیاده ک میریزه

من میزنم و پد سینه میزارم چون اگ نزارم لباسم خیش میشه اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان نویان❤️نورهان مامان نویان❤️نورهان ۳ ماهگی