به نام خدا
تجربه واکسن ۱۸ماهگی لطفا🧐

تصویر
۱۶ پاسخ

من فعلا وقتش نشده ولی فوبیا دارم

منم 10 روز پیش زدم والا موقع واکسن زندن گریه کرد ک طبیعیه ...بعد سه ساعت پا دردش شروع شد بدنشم گرم شد ک بهش استامینوفن دادم ولی اصن تا پنج شش ساعت نتونست پاشو تکون بده وقتی هم راه می‌رفت می‌لنگید در کل نق میزد بی‌حال بود شبم تبش بالا رفت بهش ایبوپروفن دادم و تمام فرداش بیدار شد انگار اونم نبود ...نترس هر بچه ی مدلش فرق داره

من اصلا مشکلی نداشتم خداروشکر نه تورم و نه تب حتی کمپرس نذاشت بزارم متورم نشد

تب و بی‌حالی قراری و نق نقو زدن و بی اشتهایی

من زدم پسرم ۲روز راه نمیرفت😂لنگ میزد با هربلند شدن گریه

سلام دهنم سرویس شد پاش خیلی درد میکرد

من سه روزدیگه بایدبزنم ازالان کلی استرس دارم

من صبح رفتم زدم اومدم خونه دخترم یخورده بازی کرد یهو دیدم صدای جیغش در اومد نگو که دردش شروع شد شبش ساعت 2صبح تب شدیدی کرد

انقدر راحت بود برای دیار که نگو من اصلا کمپرس نمیذارم گذاشتم راه بره از اولش یه اسباب بازی گرفتم که باهاش بازی کنه سرگرم بشه هر 4ساعت هم استا دادم شب هم چون امکان داشت خوابم ببره شیاف گذاشتم که تا 6صبح راحت باشه

نه درد ن تب

از ترسم نبردم

این عکسه معنیش چیه الان
ربطی به واکسن داره یا چی؟! 😂

دخترمن تب خفیف کرد ولی خوابش بهم ریخت بیرون رویش زیاد شده دیونه شدم دیگه

واسه دختر من دو روز اول سخت گذشت و تب کرد تبش مدام بالا پایین میشد بعد ۲ روز خوب شد ولی اشتها نداشت

ما خیلی راحت گذروندیم فقد روز اول بعد شیش ساعت اینا تب کرد اما با دارو کنترل میشد
شبشم یکم عصبی بودو پاش درد میکرد تقریبا یه روز خودش نمیتونست از زمین بلند بشه باید کمکش میکردیم

من خیلی میترسیدم ولی دخترم آروم بود و یکم نق زد حتی تب فقط روز اول داشت و خیلی اذیت نکرد

سوال های مرتبط

مامان کارن و تو دلی🤍 مامان کارن و تو دلی🤍 ۲ سالگی
مامان vihan مامان vihan ۲ سالگی