۱۴ پاسخ

بخدا که وضع منم همینه،شُل کن یه مدت،بزار هرچقدر میخوره بخوره
چیکار کنیم‌خب
میرسه اون روزی که خودش درخواست چیزی ازمون میکنه

بعضیا بچشون چهارتا قاشق می‌خوره میگن کم حس کم خوردن دارن ولی واقعا برای من ی قاشق چایخوری میخوره

نمی‌دونم بب وینک اشتها آور بدم؟

چه جالب من امروز میگفتم بچه ام در جهان تکه
از ۴ماهگی شیر نخورد بعدشم غذا
الانم وزنش۷۸۰۰😅
راضی ام به رضای خدا
خداروشکر تنشون سالمه
شربت سانستول زینک پلاس بده دخترم غذاشو از یه قاشق برده رو ۴قاشق ولی وزن نداده چون تحرکش زیاده

بچه ها همه همینن خوب میشن نگران نباشید

پسر من نمیخوره بخدا دارم روانی میشم

وای مث دختره منم

من هم✋

منم همین مشکلو دارم این روزا 😐

والا هممون همین مشکل و داریم الکی حرص نخور دختر منم همینه

منم لب ب غذا نمیزاره شیر هم نمیخوره خودم هم داغون

دور از جونت انشالا سایت بالا سرش باشه می‌دونم همه این حرفهای ما مامانا از روی عشق و خستگیه
کلا نمیخوره یا مدتیه اینجور شده
وزنش چطوره

ای خواهر جوش نزن منم مثل توهم دقیقا سرشب منم همین گفتم

مال منم همینه

سوال های مرتبط