عزیزم در این مواقع که فکر میکنی بدون یکی بالا سرت هست که حواسش بهت هست خدابزرگه
من زایمان زودرس داشتم البته قبلش مشخص بود داره ی اتفاقایی میفته بچم یک هفته تکون نخورده بود .پسرمو مامانم نگه داشت .زن داداشم اومد باهام .خونه هم کسی کنارم نبود.شوهرم کمک میکرد .پسر بزرگمو میذاشتم خونه مامانم
من که همچین تجربه ای نداشتم ولی خواهرم پسرشو گذاشت پیش مامانم چون پیش مامانم بهانهنمیگرفت
منم موندم پیش خواهرم بیمارستان
منم این هفته اگه خدا بخواد باید دیسکمو عمل کنم،دلم فکر دخترمه که دو سه روز نمیتونه مامانشو ببینه🥲ولی خدا بزرگه.توکل بر خودش
ایشاالله به راحتی براشون بگذره
دخترم ۳سالو نیم بود رفتم برا زایمان پیش شوهرم
چپبعد چقد اختلاف سنی بچه دارشدید
منم هر شب دارم بهش فک میکنم که اون شب دخترم خداکنه اذیت نشه
پسرع من ۲سالو ۱۰ ماهه بود
گذاشتم پیشه مامانم اینا
سلام خوبی عزیزمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.