۱۰ پاسخ

من چهار ماه داشتم

من تا ۵۰ روز بعدشم تا ۴ ۵ ماه ماهی دوبار پریود میشدم🤦

من طبیعی
6 ماه لکه بینی داشتم

من ۵۰ روز

به نام خدا
تغریبا۱سال😑😑😑

45 روز

من تا چهلم لکه بینی داشتم یه هفته بعدشم پریود شدم

سلام ببخشید مزاحم شدم معرفی میکنم
زهرام یه دخترشمالی🧕از شمال براتون دوره خیاطی میزارم🌲🌳
همه میگن هنرمندم برای خودم🧵🪡
بیاتوکانالم ببین با صدهزارتومن دوره نازکدوزی یادت میدم👇👇
http://ble.ir/join/9yFG73zC9q
http://ble.ir/join/9yFG73zC9q
http://ble.ir/join/9yFG73zC9q

من هردو سز بودم
اولی ۴۰روز داشتم
دومی ۳۵ روز
تا سه ماه طبیعیه

من خیلی طولانی تقریبا ۶۰ روز اخر دارو داد دکترم

سوال های مرتبط