من چهار ماه داشتم
من تا ۵۰ روز بعدشم تا ۴ ۵ ماه ماهی دوبار پریود میشدم🤦
من طبیعی
6 ماه لکه بینی داشتم
من ۵۰ روز
به نام خدا
تغریبا۱سال😑😑😑
45 روز
من تا چهلم لکه بینی داشتم یه هفته بعدشم پریود شدم
سلام ببخشید مزاحم شدم معرفی میکنم
زهرام یه دخترشمالی🧕از شمال براتون دوره خیاطی میزارم🌲🌳
همه میگن هنرمندم برای خودم🧵🪡
بیاتوکانالم ببین با صدهزارتومن دوره نازکدوزی یادت میدم👇👇
http://ble.ir/join/9yFG73zC9q
http://ble.ir/join/9yFG73zC9q
http://ble.ir/join/9yFG73zC9q
من هردو سز بودم
اولی ۴۰روز داشتم
دومی ۳۵ روز
تا سه ماه طبیعیه
من خیلی طولانی تقریبا ۶۰ روز اخر دارو داد دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.