۵ پاسخ

من ک سزارینم تا ده روز نمیتونم بلند بشم

من که نتوستم برم چون سزارین شدم بخیه هام بشدت درد میکرد و پانسمان بود نمیتونستم خم و راس بشم

من خودم رفتم

بهداشت فقط وزن، دور سر، قد تاریخ تولد ثبت می‌کنه
روز پنجم آزمایش تیروئید از کف پا یک هفته بعدشم تکرار

سوزن میزنن به یه کف پاش برای تست تیروئید و یه دستگاه میزارن دم گوشش برای شنوایی سنجی من شیر خودمو میدم شوهرم و مادرشوهرم بردنش شیر دوشیدم ریختم شیشه براش

سوال های مرتبط