۹ پاسخ

تو مگ سزارینی نبودی؟

خانومای عزیز من به امید خدا شنبه بستری میشم برای سزارین
امیدوارم این روز برای همتون زودتر بگذره برسه وزایمانتون سبک باشه
منو دعا کنین

سوال منو پرسیدی😂

خودش نخاد نمیشه من همه کار کردم

من ۳۸هفته و ۶ روز زایمان کردم از یکسال قبل از بارداری و ۹ماه بارداری بدنسازی کار می‌کردم و رژیم غذایی تا جاییکه می‌تونستم رعایت می‌کردم با وجود این کارا ۲۰ کیلو هم اضافه وزن بارداری داشتم دیگه کار خاصی انجام ندادم به صورت طبیعی درد هام شروع شدن و بعد از ۱۶ساعت درد که البته ۳ساعتش خیلی شدید بود بچه به دنیا اومد

رابطه روزی دوبار شیاف گلمغربی شربت خاکشیر اسکات زدن من اینارو انجام دادم 38هفته و 6روز زاییدم

پیاده روی
شیاف گل مغربی
پله
سکس

پیاده روی شروع کن

زوده که هنوز برا شما شما هنوز ۳۷ هفته ای

سوال های مرتبط