من ۸ روزگی بردمش برای ختنه فوری خوب شد
ببررررررر دیر هم شده
تا دست و پا نزده باید ببری
فقط دو تا جیش اول میسوزه کاری نداره ک
منم دو هفته دیگ میبرم
اصلا نترس
منم تنهای تنها بودم دوماهگی بردم الان انگار یه باری رو دوشم برداشته شده
نترس چیز سختی نیس
تا بزرگتر نشده ببر
منم مثل شما ناراحتم 😭 فردا پسرمو قراره همسرم با آبجیم ببرن واسه ختنه اش من اصلا نمیتونم و تحمل درد و رنج و گریه بچمو ندارم 😭😭
منم خیلی زیاد استرس دارم و با هر کسی ک پسر داشت حرف زدم که بفهمم چقدر طول میکشه تا خوب بشه بچه
همه بلا استثنا گفتن نهایت دو الی سه روز بعدش سختی نداره
یکشنبه هم نوبت گرفتم واسه پسرم🥲
توکل به خدا
منم از ختنه خیلی خیلی می ترسیدم
حتما ببرش منم خیلی استرس داشتم شب قبلش تا صبح بیدار بودم از ترس ولی خداروشکر خیلی خوب بود بهتر واکسن بود
کل گریه ایی ک داره نهایت دو ساعته اونم پاراکید میدی اروم میشه میخوابه بعدشم که ادرار اول یکم گریه میکنه بقیش همش خوابه اصلا ترس نداره زودتر ببر که کمتر درد رو حس کنه
زودتر ببر عزیزم هرچی سنشون بالاتر باشه بیشتر اذیت میشن🥲🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.