چن بار چیزی نمیشه ولی سعی کن یادت نره چون خیلی مهمه،بعد انومالی هم معمولا قطع میکنن دیگه
من اصلا نخوردم ابجیمم نخورد بچه دومون رو بارداریم هم من هم ابجیم بازم نخوردیم
خوب گوشیت رو سر یه ساعتی کوک کن تا بزنه یادت نره
چرا هر بار که فراموش کنی از دخایر بدنت برداشت میشه کمکم کم خونی ریزش مو میگیری
عزیزم آلارم بزار تا یادت نره چون قرص خیلی مهمیه مخصوصا اگه سه ماه قبل از بارداری هم نمیخوردی سعی کنید مرتب مصرف کنید
دکتر من دیگه از ۱۳ هفته بجای اسیدفولیک قرص آهن داد بهم !!! یعنی باسد علاوه بر آهن اسیدفولیک هم بخورم ؟؟
حتما بخور حالت بد میشه من یک هفته دیر خوردم از سرگیجه و سردرد داشتممیمردم خونرسانی بشه
سعی کن بخوری دیگ ضرر داره آره
بزارش یه جایی ک بخوری خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.