آره بده اگه یبوست نیست عالیه براش
چرا عزیزم من همسن دختر شما بود سویق کامل دادم
من تا حالا ندادم
من ندادم تا حالا
بالای ۷،۸ ماه میشه بدی الان زوده فکر کنم ولی اگه اسهالع یذره با موز له شده در حد نصف قاشق چای خوری بریزی هیچی نمیشه
آخه نی نی ما هنوز دنیا نیومده👼🐧🐣
چطور عزيزم
اگه شکمش سفته نده که خییلی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.