۱۰ پاسخ

اینارو قبلا برا کارگری میپوشیدن😂

آره سفید مشکی شو دارم اگر سایز پات ۳۷ ۳۸ هست قشنگ میشه

خواهر زادم داره ولی یذره بزرگه ظریف نیس

دارم سفیدشو نانازه

اگه کمر درد یا مشکل کمر داری نخر

قشنگه ولی اوناییکه من دیدم کفشون خیلی سفت بود
اختمالا فیک بودن

چندسال پیش داشتم هم قرمزش هم آبی آسمونی خیلی قشنگه

داداشم داره

اون قسمت سرپنجش برات تنگ نباشه فقط. آره خیلی نازع

راحت و زیبا خیلی خوبه

سوال های مرتبط