خانما این قسمتم درد میکنه نگرانم
انگار میگیره ول میکنه

تصویر
۳ پاسخ

این قسمت معمولا بخاطر معده س ، درد های معده ای طبیعی
گاهی بخاطر بزرگ شدن شکم که بازم طبیعی
ببین اگ‌ دردت مداوم و فراتر از آستانه صبرت شد ب دکتر بگو

دنده ته عزیزم ،بچه لگد میزنه
برای من بعضی وقتا یجوری درد می‌کنه نفسم نمیتونم بکشم

به نظرم برو دکتر . بهداشت بهم گفت بالا معدت سمت راست درد گرفت سرگیجه تاری دید لکه بینی داشتی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی